زن که باشي ...
عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم
درباره وبلاگ


خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم. دکتر علی شریعتی بعضي از دوستان گرام مجبور كردن تا بگم گه من يه پسر هستم با نام مستعار ترنم البته خودمو پشت اين نام مخفي نكردم فقط نگفته بودم كه پسرم ولي پسر هستم دوستان

پيوندها
همه چیز-همه جور
چيک چيک دلهاي تنها
سرگرمی با چاشنی پرتغال
عاشقانه هایتان شیرین
عشق تنها
بازاریابی و تجارت اینترنتی
تو مال منی ... من مال توام
تک درخت عشق
کلبه تنهایی من
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم و آدرس tmasti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
ترنم

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:مادر,زن,, :: 21:59 :: نويسنده : ترنم

زن که باشي ...
عاقبت يک جايي ،يک وقتي...
به قول شازده کوچولو...
دلت اهلي يک نفر مي شود ...
و دلت ،براي نوازش هايش تنگ ميشود ...
حتي براي نوازش نکردنش ...
تو ميماني و دلتنگي ها...
تو مي ماني و قلبي که لحظه هاي ديدار تند تر مي تپد..
سراسيمه مي شوي ،بي دست و پا مي شوي...
دلتنگ مي شوي ،دلواپس مي شوي...
دلبسته مي شوي ؛و مي فهمي...
نمي شود "زن" بود...
و عاشق نبود...

روز مادر مبارک

کسب درآمد اینترنتی



عاشقانه هايم را از پوست شفاف تو مي گيرم عاشقانه هايم را از پوست شفاف تو مي گيرم

نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت9:45---20 خرداد 1391
دوباره شب شد و رفتم به ناکجای خودم

به گریه های صمیمی به انتهای خودم

تمام عاطفه ام را به شعر می سپرم

و ناله می کنم اما فقط برای خودم

به من هم سر بزن ترنم عزیز منتظر حضورت در وبم هستم خیلی وقته آپ نمیکنی چی شده خیلی نگرانت هستم خواهشا در اولین فرصت که اومدی بهم سر بزن


farzaneh
ساعت8:14---30 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
apam ba chand poste jadid va hamcenin montazere hozore garmet


farzaneh
ساعت11:30---28 ارديبهشت 1391
salam duste azizam mesle hamishe ziba o qashang be man ham ye sar bezan

aghil
ساعت16:01---27 ارديبهشت 1391
چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …
و وفاداریت را پای بی کسیت …
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!


aghil
ساعت23:09---25 ارديبهشت 1391
میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قول من
به باران بی امان بگو:
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد.

منتظرتونم


farzaneh
ساعت8:30---25 ارديبهشت 1391
salam duste aziz ba chand post jadid montazere hozure garmet hastam

behzad
ساعت21:54---23 ارديبهشت 1391
سلام رفیق.من شما رو لینک کردم.وبلاگ خوبی داری.خسته نباشی
ممنون میشم به من هم سر بزنی.و لینکم کنی
خدانگهدارت باشه.


farzaneh
ساعت12:11---23 ارديبهشت 1391
salam duste aziz jaleb bud
apam ba poste jadid khoshhal misham biay o nazar bedi


erika
ساعت23:19---20 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی داری قابل دونستی بهم سر بزن و لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: